Dag 7 - Min bästa vän.

Eller ska ja säga Mina Bästa Vänner..?

Har tre stycken som ja känner att ja kan lite på i vått och torrt, kan lita på i stort sett alla mina vänner, umgås inte med folk jag inte känner tillit till, men dessa tre är on top. Ni har alla 3 bidragit med något extra eftersom ni är de ni är för mig. Älskar er otroligt mycket och skulle aldrig klara mig utan er!


Elinor och Jag har känt varandra nu sedan i början av 8an, alltså i 7 eller 8 år, det är lång tid :p Henne vet jag exakt vart jag har och hon är den enda människan på denna jord som jag kan och vågar vara 110 % ärlig emot, jag läser henne som en öppen bok. När vi umgås behöver vi inte ens titta på varandra i vissa lägen, det räcker med att hon ger mig en blick så vet jag vad budskapet är.. Låter kanske knas, men det är nåt visst över oss :p Mycket har de vart under resans gång i form av en del bråk, men det har alltid löst sig.

Ida och jag har känt varandra i 4 år, minst. Vi har vetat om varandra sedan högstadiet. Ida är även Elinors kusin :p Vi lärde känna varandra genom gemensamma kompisar. Och jag är glad för att vi tog vårt förnuft tillfånga och lärde oss att acceptera varandra ;) Älskar dig!



Sofie och jag har känt varandra i 2 ½ år, vi har också vetat om varandra innan men då tittade vi knappt åt varandra. Hehe, tänk hur lustigt det kan bli, efter en ute kväll tillsammans var vi helt plötsligt som ler och långhalm, oskiljaktiga. Mycket skit har det vart under resans gång, men vi har alltid hittat tillbaka till varandra. Vi har gått igenom så otroligt mycket tillsammans, så denna bruden släpper ja inte i första taget! <3



Glad för allt ja fått gå igenom tillsammans med var och en av er, för det har gjort mig till den jag är idag!


Så har vi ju Settan, underbara Settan! Vi lärde känna varandra nu när jag gick i skolan, men efter de 8 första veckorna hoppade hon av. Hon kom fram till att kossor kanske inte va hennes grej trots att hon älskar djur. Men under de 8 veckorna som hon gick i skolan hade ja så grymt roligt, hon är verkligen en heltokig brud som alltid får mig att skratta, så skolan har inte bara gett mig en utbildning, utan också en underbar vän! Vi ses jävla sällan och pratar inte i telefon osv, men på nåt sätt så vet vi ändå vart vi har varandra..


Också en stor eloge till de andra flickorna från klassen, hoppas vi håller kontakten! Förutom psykot med de röda skorna :p

Kommentarer
Postat av: RallyHulda

Va fint du skriver gumman. Älskar dig, oavsett vad. <3

2011-04-19 @ 14:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0