bla bla bla

Vilken dag..


Vaknade seeeent idag, men är kanon trötter nu så somnar gött sen ! Så äntligen kanske ja får tummen ur och kollar klart på under solen, har ju lyckats somna ifrån den 3 ggr nu. Hehe. ikväll äre iaf tjejkväll, va läääängesen vi hitta på något tillsammans. Så har jag fått en ny jäääätte fiiin navelpiercing av käraste Sofie idag, inte bytt smycke sen jag gjorde hålet :P Typ 3 år sen, så va på tiden. Hehe. Hepp, nu blire lite uppfräsching & värktablett, skallebank suger ! Har en tendens att få kronisk huvudvärk när jag är stressad, å jag hatar´t ! Elli har skaffat katter idag, ska bli kul att se hur de små sötnosarna ser ut :) Skriver mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0