Där ser man

Nu vet jag exakt vart jag har dig, sad but true !


Trodde att vi skulle vara uppriktiga mot varandra, att om det va något så skulle vi säga det till varandra direkt istället för att snacka skit bakom ryggen. Vi ska fan vara släkt, från en släkt som dessutom ska " stå upp för varandra och alltid hålla ihop ". Det där snacket dog nog ut och tappade sin betydelse för längesen. De som påstår sig vara så jävla ärliga är de som är falskast. Fy fan säger jag bara. Men att ni är så otroligt jävla korkade som går och säger så till min bästa kompis och inte tror att jag får reda på det och tvärtom, det är skrattretande ! Haha. Men svinhugg går igen, payback is a bitch :D


På onsdag fyller pappa Berra Brutal 50, kanske skulle busa lite med han imorgon ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0