Du har etsat dig fast :@

Äcklig otur 2 dar i rad, faan ska allt hända på samma gång för ?

Retat mig på de där rötägget hela jävla dan, tror inte du alls vet hur de känns att bli sårad.

Om inte annat så sköter du det på ett fruktansvärt osmidigt sätt..

Kanske det mest korkade jag vart med om, berätta om E kunde du göra på sms minsann.

Men detta ville du ta när vi sågs, efter vi vart i sänghalmen elle ?

Men så är du så otroligt osmidig att du skriver öppet om det på Facebook !

Vettefan om jag inte börjar tro att det tillochmed var genomtänkt att göra så..

För nu vet jag ju hur läget ligger till, nu behöver du ju inte berätta. Rätt enkelt sätt å slippa.

Fy fan för dig, inte ens en förklaring har du försökt ge mig.

Du är verkligen inte den människan jag trodde att du skulle vara.

Mina känslor har gjort en U-sväng, allt bra har förvandlats till förakt.

Du och slynan skulle blitt ett utmärkt par, synd att det inte gick vägen för er.


Vart extremt dålig på att uppdatera idag, I know ! En dag imorrn me, då lovar jag bättring (:
Nu ska jag stänga ögonen några timmar, ska upp och följa med Bruttis till kossorna.
Inte vart med där på 1 vecka iaf, så saknat de !
Mjölka och pyssla med kossorna är en del av mig som aldig kommer dö..
Ska träffa bustrollen imorgon också :D Yeeey !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0