Endorfiner

Nu ikväll har jag verkligen haft endorfiner så det heter duuga, vart så jävla glad över att jag fick träffa mina underbaringar idag ! Kan ju inte göra annat än att le när man är med dom. Haha Edvin (min brorson), han brukar alltid säga duktig kille för hans mamma å pappa alltid säger de så de har han snappat upp, hehe då säger han alla, dukti ille (Alva duktig kille). Då försökte jag lära honom att Alva va duktig tjej, att mamma va duktig tjej, å att pappa va duktig kille, men han snappa bara upp de där med duktig tjej 1 gång, försättningsvis så va hon duktig kille ^^ Så hade Erik sura jordgubbsremmar hemma, en sån fick Alva tag i, så varje gång hon kände de sura så skratta hon så gött. Går inte att beskriva, men jag kiknade av skratt själv när hon skratta. Underbart ! Den 21 ska mina kära bror & hans svägerska utnyttja deras julklapp de fick av mig, att jag skulle ha barnen så de fick åka iväg och göra något och få en barnfri natt. Så då ska jag ha Alva, Edvin ska vara hos en kompis till dom och ska få åka till Liseberg (: Så det blir jag & lilltjejen ! Kommer bli supermysigt.. Förövrigt så har kvällen tillbringats med Sofie, vi va hemma hos Elli och kollade på filmen på 6an så va Ida där också, kul när vi är bara vi tjejer för en gångs skull. Blir en helt annan grej då. Rätt sjuk film annars, tänk att få ett telefonsamtal så är det någon som påstår sig blivit kidnappad i andra änden.. Men inget förvånar ju längre, filmen va bra iallafall ! Nu ska jag och Sofie småprata lite och kela med mina damer, sen blire sova. Ska ju hjälpa Mia hela långa dagen imorgon, så vara med Sofie ! G´night (:



Kolla in http://www.katterian.se.. Massa kul och nyttig fakta om katter. Allt från sjukdomar till Gyllene Regler ! 




Skillnad mellan hundar och katter

En hund tänker: Schysst, de här människorna som jag bor hos ger mig mat, låter mig bo i ett varmt och torrt hus, de tar hand om mig, och bryr sig verkligen om mig. De måste vara gudar!

En katt tänker: Schysst, de här människorna som jag bor hos ger mig mat, låter mig bo i ett varmt och torrt hus, de tar hand om mig, och bryr sig verkligen om mig. Jag måste vara en gud!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0