enough is enough

Vi lovade att vara ärliga mot varandra, men det var tydligen inget löfte du var beredd att hålla..

Hyste varma känslor för dig, såg dig som en som skiljde sig från mängden. Men aj vad det svider att erkänna hur jävla fel jag hade. Tänkt att det ska till ett brustet hjärta för det.. Fy fan, du fick mig verkligen att tro på dig, tro att du inte var som alla andra jävla nötter. Men du placeras i precis samma fack som dom ska du ha jävligt klart för dig och du ligger inte långt från toppen vill jag lova.. Ville verkligen inte att du skulle åka, men nu vill jag inget hellre. Åk dit du ska åka och stanna där, bara håll dig borta. Blir fan så mkt enklare då. Har blivit tillräckligt jävla sårad, men gått tillbaka till att kunna börja känna igen, det ändrade du på så fort. Tack så jävla mkt, 2 år tog det. 2 jävla år..

Du valde bort mig i samband med att du valde bort E, så för min del spelade det ingen roll hur du valde. Men jag gav det en chans, ifall att. Tänk om jag kunde insett redan då att jag redan var borträknad. Du såg mig bara som en sak ! Du ville inte ha något seriöst och va trött på känslor, du orkade inte med det !? men vi kunde ju umgås ifall.. Vadå ifall !? Fan, det värsta av allt är att jag är en större idiot än du, som inte insåg vilket stort misstag jag gjorde, som trodde på dig !


Så vart man tillbaka på ruta ett, IGEN ! Helvete helvete.. Vid dessa tillfällen behövs saker möjliga att slå sönder och hårdrock ! Nu har jag faan fått nog av sån här skiiiiiit :@ Nu hjälper inget förlåt förstår du, och inget ömkande över hur hemsk du känner dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0