Fantastiskt bra..

Haha igår vart en bra jävla dag ! Vaknade ganska sent som sagt, pappa väckte mig när han kom hem från stan. Så prata vi lite, så skulle han iväg till jobbet. Världens bamse kram fick jag ! Åhh, min pappa är bäst. Så det sista han sa innan han åkte va " Det där med flytten till skövde kommer gå fint, jag finns här och stöttar dig. Och behöver ni hjälp så säger ni till. " Min pappa är så jävla bäst :D Haha. Sen kom Sofie och hämta mig, så vart de lite shopping, känns som vi åkte land och rike runt för en jävla plånbok, hallå ?! Ska inte ÖB & Rusta ha det bästa i sitt sortiment ? Trodde vi också, men inga plånböcker iaf. Hm.. Hitta iaf en plånbok på Skokanonen. Sen åkte vi till en hästaffär, där investera Sofie i ett par nya ridbyxor. Tjusiga så ! Sen blidde de donken. Så när vi satt där i bilen utanför sista luckan på driven så vandra Sofies tankar iväg på något helt annat än maten, så när killen skulle ge henne påsarna med maten hoppa hon till så det va på gränsen att hon drog i huvudet i taget på bilen, hahaha, faan va kul de såg ut. Så fick hon till nåt jävla roligt ljud samtidigt och, å killen i luckan " Oj oj oj, skrämde jag dig ? " " Haha ne inte alls " fick Sofie fram.. En sak är säker, man får alltid något att skratta åt tillsammans med henne. Sen åkte vi till hennes jobb, det rulla på i vanlig ordning. Men så när vi mjölkat hälften av kossorna och va inne i vår egna lilla värld så kollar Sofie åt mjölkrummet, " Faaaaan, tanken, mjölken !! De rinner över ! " Vi båda rusar ut i panik, börjar slita fram hinkar, sköljer ur dom så i panik fyllde vi hinkarna så vi kunde hälla i mjölken i en mjölkkruka.. Vi lyckas med de mesta, jovisst ! Så ska den bonnen eventuellt köpa 3 andra kalvare som är nykalvade, då får de bli mer mjölkkrukor eller en större tank ;) Senare på kvällen när Sofie släppt av mig hemma så fräscha jag till mig lite, sen drog jag bort till Elli och umgicks med tjejerna, det va fööör lääängesen :/ Så de vart super skoj, först satt vi bara och pratade och försökte komma på namn till Ellis katter, den ena ska nog heta Znosan, det kom Elli på själv. Den andra vet hon inte, så den får förbli namnlös så länge. När Ida och Sanela gått hem så spela jag, Anna & Elli Gin Rummy, JAG VANN ! Höhö.. Great :) Idag är det fan bara städ och tvättning som står på schemat, och slutföra ett uppdrag jag tänkt på länge, ska besöka en person jag saknat så jävla mycke..



Faan va ja saknat dig ! Du va en sån jävla stor del av mitt liv, skrattade alltid när jag var med dig, kunde alltid lita på dig, kunde prata med dig om allt, så vart vi så jäkla lika på många plan också. Alla har smutskastat dig och sagt att du är så jävla hemsk, accepterar inte heller de lögner du burit på, förstår inte varför ? Det är de jag måste få svar på, måste få klarhet i varför du ljugit och inte sagt från början hur det låg till. Vet att vissa kommer ogilla att jag tar de här steget, men då får det göra de. Jag skiter i vilket ! Detta är mitt beslut och ingen annans, gör det inte för någon annans skull heller. Gör det för att jag känner att något fattas mig, en jävligt viktig del också. I mina ögon har du alltid och kommer alltid vara värdefull. Hade det vart någon annan så hade jag förmodligen skitit i det och gått vidare med mitt liv, men det kan jag inte göra med dig. Jag behöver dig nu som jag behövde dig då ! <3



True Friendship Never Ends





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0