Gräddtårta & Bus


Faster älskar er så otroligt mycket, det jag känner för er är obeskrivligt !
Kommer alltid finnas där för er i den mån jag kan, ni är verkligen mina gulklimpar & Bustroll <3
Man blir alltid glad när man är med er, för det är vad ni är, sann och äkta glädje..



    Edvin               &           Alva  





Jädrans va kul de va hos morsan, världens goaste tårta bjöd hon på också :D

 

Busat massor med bustrollen, Edvin fick en mobiltelefon som inte fungerar. Så satt han med den mot örat och låtsades att han prata med Frida ( min svägerska, Edvins mamma ). Så sööt så ! Så hoppade vi studsmatta och blåste såpbubblor, fan va Edvin skratta när de small. Nu har jag och broder pratat och bestämt mer om helgen också. Så det kommer bli toppen bra.



Mamma bjöd på en slags gräddtårta, hon hade mixat jordgubbar och banan så lagt det mellan bottnarna, så masssssa grädde på toppen så vindruvor.

Gör fint för fläsket de :) Nu ska det bättras på ännu bättre, men pastasås a´la Emelie.

De slår inget kan jag lova, för jävlar va god den är.


Kommentarer
Postat av: CLASSY - TÄVLINGAR PÅGÅR!!!

Hallå där! Vad roligt att du tycker så, det värmer att höra :) Ja du, jag tycker det är viktigt att ta hänsyn till andra människor. Sen är det jäkligt roligt att prata med alla också :)

Tusen tack för dom fina orden, du anar inte hur glad jag blir :)



Åh, den tårtan lät god du! :) Hur har din kväll varit annars?

2010-08-18 @ 23:50:40
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0