Happiness

Oh va underbart ! Jag är så jäkla glad, springer runt och småler hela tiden typ :-P


Igår va en toppen dag, har lovat min älskade vän Elinor länge nu att jag skulle bjuda henne på Thimat för att hon vart så jävla snäll och ställt upp och kollat mina katter å haft de hemma hos sig när jag vart ute och flängt på de diverse saker i sommar. Så Thimat blev det, oj oj oj. Det satt som ett smäck i magsäcken kan jag lova ! Sen på kvällen kom Sofie till mig efter jobbet, så bar det ut till bror och min svägerska.


Vaknade 05.00 imorse, gick upp och la mig i gästsängen så jag skulle vakna när Alva vakna. Hon vaknade någonstans mellan 08.00 - 08.30. Då blev det en flarra välling, sen banan i lekhagen. Under tiden passa jag på att smita ut och ta lite kaffe och en ciggarett. Hon har haft ett leende på läpparna sen hon vakna, så det känns väldigt positivt kan jag säga. Denna lilla dam som är 1 år och 2 månader har ett jäkla humör och är envis så det heter duga. Hon ska träffa en del människor idag på pappas 50års kalas som hon inte träffat innan. Då kan det lätt bli så att hon tar hon fram sin envisa och bestämda sida, vilket leder till att hon blir förbannad rent ut sagt för att hon inte riktigt gillar läget, tur att farmor och farfars lägenhet finns tillgänglig så man kan gå ifrån samlingslokalen dit och lugna henne. Nu blir det ett bad för mig och bustrollet. Bruttis slumrar lite, med all rätt. Hon gick ju upp 05.00 imorse och åkte å jobba.



Mitt internet kukar så bilder kommer ikväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0