hej hej skövde

Fredag hela jävla dan, vad händer å fötter ?


Yeeeeees, äntligen har jag tatt mitt förnuft tillfånga och ska komma bort från den här hålan för gott ! :) Känns lite som man inte levt innan, men nu ska ta mej fan livet börja, detta ska bli en av de roligaste sakerna jag gjort i mitt liv.. Ska bli kombo med världens bästa ! Haha, vi kommer ha sjukt kul, vi kommer säkert gå varandra på nerverna också, men shit happens :P Jag och hon har bråkat så mkt innan i vårt liv och vi har ju bott tillsammans innan, det har inte vart några som helst problem, elle jo i slutet. Men då hade vi ju inte vart kompisar så länge så då va vi inte ärliga mot varandra heller. Jag tror verkligen på detta, sa jag med det bredaste leendet på läpparna. Ja menar, varför ska jag ha en lägenhet i Tidaholm när jag mestadels spenderar min tid i Skövde ? Kommer bli kortare pendlingstid till skolan, nära pappa, näre Fredde, nära till Becca, bättre möjligheter till jobb, så träffa nytt folk !! Jag vill flytta NU NU NU.. Det är det enda jag går runt och tänker på. Så har vi en potentiell lägenhet redan, den hyrs i andra hand. Jag och kompisen känner till den killen och han hade sagt att vi mer än gärna fick hyra den av honom. Det tar max 15 minuter till centrum och den en hyfsat stor och rymmlig för att vara en två :) Äntligen händer det något, äntligen rör det på sig. Händer inget i den här stan, brygget, hur kul är de ? Det finns knappt något som är öppet på vardagar med än statoil som stänker 00.00. I skövde finns de ju ändå saker att göra på kvällarna. Kommer ju va i Tidaholm en del ändå sen, tänker ju inte överge min familj å mina vänner.


Det spritter i kroppen, jag är glaaaaaaad glaaaaad glaaaaad ! Faktiskt inte vart så här glad på jag vet inte hur länge, kommer sakna min lägenhet och min hyresvärd. Men bara för de sakerna kan jag ju inte stanna i Tidaholm hela livet. Det blir inte bättre än vad man gör de till själv, känns skönt att ha tagit de här beslutet som jag tänkt på såå länge. Finns ingen annan än en själv som kan ändra på det liv man lever, folk runtomkring kan ge en hjälp på traven men man måste vilja och våga saker själv (: Känns skönt att de jag pratat med om flytten står bakom mitt beslut, hade inte spelat någon roll vad någon hade sagt iofs, hade flyttat ändå. Tänker inte bo kvar bara för att någon annan vill att jag ska göra de.


Idag fyller Bäverjävel 19, grattis till henne.
1 år kvar som tonåring, 1 år kvar till hon SJÄLV kan gå på systemet :P
Well well, grattis kusinjävel !
Ha en toppen dag, men kom ihåg, shit happens when your drunk ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0