I´m the Best !

Jag är jävlarimej bäst ! Gick upp tidigt idag, gick ner och kolla tvätten sen blev det morgonkaffe hos grannen :) Idag ska de städas klart, vika tvätten, så måste jag dra iväg till försäkringskassan och lämna in aktivitetsstödet, ska bort till mami som fyller år idag. Grattis till henne :) Dit kommer bror med barnen, mina underbara bustroll <3 Sen så ska jag även försöka ta med lillebror till stadsparken så han får leka lite. Hehe, de stod en 50 skylt i pappas trädgård inatt när han kom hem berätta han, då ska han vara glad att inte lilla jag kom iväg dit, kanske blir ikväll :)



Hela hela helgen ska jag vara med mitt bustroll och Sofie, 2 av mina favoriter.

Min bror och hans fru ska till Norge på lördag morgon så ska ha Alva från fredag kväll till Söndag kväll. Åh, de ska bli så jävla kul ! Hoppas hennes humör är bra bara ;)

På lördag bär det av till Tidavad, träffa lite släkt och underbara människor, pappa ska ha sin "bjudning" där. Äta gott, skratta, träffa några värmlänningar förhoppningsvis. Kommer bli en fullspäckad helg, kommer ju få hålla koll på blixten Alva hela tiden, de går undan nu när hon börjat gå..



Mår toppen idag, hyfsat tidig sänggång och tidig uppstigning gjorde nog susen !
Tur man har en levande väckarklocka vid namn Busn (jävel) som hatar alarmet lika mycke som sin matte :P
Well well, skriver mer sen. Nu tvätten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0