Ja, va ska man säga ?

10 fördelar med att ha katt i stället för hund:

  • Katter spinner. Hundar dreglar.
  • 1996 kvävdes över 10 000 hundägare till döds av saliv vid det dagliga morgonslicket i ansiktet.
  • Katter begraver sin skit. Hundar gräver upp andras.
  • Katter har bättre saker för sig än att stoppa sin nos i ditt skrev.
  • Katter stryker sig mot ditt ben då de vill ha ömhet och kärlek, inte då de är pilska.
  • Katter använder kattlådan. Hundar använder ditt ben.
  • Katter landar alltid på fötterna. Hundar vägrar låta dig kasta dem.  
  • Katter väntar tills du har läst färdigt morgontidningen innan de strimlar den.
  • Katter ser söta ut då de sover på TV:n. Hundar faller ihop och slaggar mitt framför den.
  • Ingen någonsin har behövt "varnas för katten".


Åhhhhhhå, imorgon ska jag träffa mina underbara bustroll ! Va fööör längesen, det ska bli så jävla kul. Helvete va jag ska busa med dom, de kommer vara helt slutkörda när de ska åka hem, jag me. Höhö. Ställa klockan och komma upp senast 10.00. Här ska tvättas klart ta mej faan, om så tvättmaskinen ska gå varm ! Dagen som idag har vart en bra dag, känns underbart att jag kommit tillbaka till den punkten i livet då dagarna kan läggas i kategorin " bra dagar " . Och bättre kommer det bara bli. Dagen började, som vanliiigt, med kaffe och cigg. Det är den vanan jag måste bryta om jag ska klara av att sluta med skräpet. Sen dundra jag ner i tvättstugan, då vart de ju någon duktig fan som följt reglerna och stängt av både strömbrytare och vattet, tror ni jag fatta de ? Nepp, där stog jag, men tålamodet på minus som den glade jag är nyvaken, " Faaan funkar inte skiten för ?! " En stund till passera, då jag kom att tänka på, att någon till skillnad från mig kanske gjort som man ska, å mkt riktigt.. Va ju bara att slå på strömmen och skruva på en kran ! easy as pie (: Då vakna den lilla djävuelen i min skalle, då kom smutskastningen mot mig själv.. Har en tendens att prata väldigt mycket med mig själv, eller om jag bara tänker högt. Haha, folk som hör mig brukar oftast skratta, och i såna här korkade sammanhang så är det väldigt få ord som är rena. Sen blidde de en sväng vid datorn, fixa hem lite musik ( ÄLSKAR MUSIK ) , sen spela jag de där jävla idiotiska beroendeframkallande spelet Blitz, som jag bara älskar, av hela mitt hjärta.. Skulle inte klara en dag utan de :P Haha. Varvade eftermiddagen med spel, kolla tvätten, plocka lite där, diska, plocka lite där, lägga tillbaka skit där, spela, stöka ner lite genom att vara en superklant som inte vet vad ordet ordning innebär. Well well, den skitiga tvätten är iaf inte längre skitig, men jävligt blöt. Tur de finns tumlare ! Resterande dagen gick åt till matlagning, promenix, lätta mitt hjärta & träffa mamma. Även fast det inte blev städat som tänkt, å även fast en hel del saker som jag tänkt få uträttat idag mest rann ut i sanden så har jag faktiskt haft en ba dag, med ett bra humör. Det är huvudsaken ! MAN SKA VARA GLAD.. Fast det kan vara oerhört skönt att bara skrika ut också, kan man ju iofs göra av glädje också !!


Nog med skitsnack, spela lite på det där idiotiskt underbara skit spelet, röka en pinne & sen kolla P.S I Love You ! G´night foooooolks <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0