Matfestivalen

Hej Hopp ! :)


Vart en fartfylld & underbar helg på alla dess vis med diverse olika innehåll :P Hoppar detaljer.

Men kan ju tacka alla inblandade för en toppenhelg iaf, var ju Matfestival i Skövde stad i helgen, träffa lite alla möjliga härliga folk, drack en och en annan kall & åkte karusell :D

Är fruktansvärt later idag :P Sitter och lyssnar på musik å bara slappislappar.


Annars händer det inte så överdrivet mycket resten av denna dag, skulle vart barnvakt, men hepp ! Blev tydligen ändrade planer. Hade planerat med Sofie att vi skulle åkt till hennes mamma & ätit middag ikväll så sovit där, glad att de blir av imorgon trots avbokningen :)

Imorgon fyller Dennis Tixet Bratt 20, ett fett grattis till honom :)

Åh hemma i Tidaholm händer det lika mycket som vanligt, inte ett skit med andra ord.


En bekant skrev till mig förut om lägenheten, att hon var intresserad å så (: Känns toppen, om hon vill ha den och allt går som det ska så flyttar jag snabbt som blixten. Fii faen va najs !






Bruttis i sin skrikiga mössa & Johan i hennes Brills :)



Bruttis & hennes systrer Line :)



Jag & BoaBus :)



Me and Bruttis i Virvelvinden <3



Jag & Kusin Maria i Virvelvinden :)



Johan i slänggungan, ngt sånt hette den..



Haha, me my self and I :) Också i slänggungan..



Lördag, Johan börja tidigt :)



Chokladen jag vann, 2000 g :)



Johan, lördag natt. Lätt dragen :)



Zappan, fick han på kort efter många om & men :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0