New Day, new events

Ny dag, nya händelser. Ska bli spännande att se vad denna dagen har att bjuda på !

Det bjuder jag på ikväll, ifall det dyker upp något utöver det vanliga vill säga.


Å gud, sovit så skönt i natt. Lätt bästa natten på evigheter. Tack och lov för de (:

Idag ska jag träffa bustrollen en sväng, underbart. De gör mig så glad !

Har möte vid 14.30 på fucking jävla Pomona, inget jag ser fram emot. De suger :/

Hade jag inte vart tvungen att gå på mötet hade jag legat i en lastbil nu någonstans i Sverige.

Mr. E fråga igår om jag ville åka med, men så blidde de ju inte.

Bruttis kom och hämta mig, så åkte vi och hälsa på hennes mormor, supermys..



Ligger och kollar på Hjälp för tillfället, hahaha det är ju så jävla kul :D Helt skruvade är dom !



Haha, snacka om kort stubin ^^ !




GLÖM DINA BEKYMMER, IMORGON KOMMER NYA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0