Nya Tider

Haha idag har jag kommit fram till en grej som kommer stärka mig något enormt, om jag lyckas ! Fast det kommer vara sååå svårt att stå emot :/ Faan.. Men ja ska lyckas ! Måste..


  • Kollat runt på massa bra sidor med lägenheter, och jag har en hel del folk som hakat på i Skövde nu som verkligen vill hjälpa oss att få den lägenheten vi vill ha. Hur toppen är inte de då ?
  • Jag ska få rutin på min vardag, gå upp runt 8 även fast jag inte har ett skit att göra. Gå ut och gå en promenad sen äta frukost med Bruttis när hon kommer hem från jobbeet på morgonen.
  • Har bestämt vart jag ska välja mina 2 praktikplatser om jag kommer in på skolan.
  • Ska skriva in mig på Trillin när flyttlasset går mot skövde. Prata med Bengan idag, en jobbcoach där, han verkar toppen.
  • Så ska jag ha i rutin att hälsa på farmor och farfar en dag i veckan. Skäms för det va så längesen jag va där och hälsade på.


Så ska här slutas krusa folk också, de som inte gillar mig för den jag är kan ta er i räva. För vad fan gör det mig ? Varför ska jag anpassa mig och ge med mig till folk som ändå inte tycker om hela mig. Vet vilka mina äkta vänner är, behöver inte 100 riktiga vänner för att känna mig älskad. Och de som inte vill umgås med mig, fine. Mer tid över till någon annan. Kärleken kommer den också i sinom tid, den får dyka upp när den dyker upp. Jag tänker då fan inte jaga den mer, för det slutar ändå bara i katastrof. Men en sak är säker, ingen har älskat mig som du älskade mig. Synd att jag inte insåg det då istället för nu. Men du älskade verkligen hela mig, du brukade säga att jag va din drog, att jag va ditt syre. Utan mig i ditt liv så verkade det meningslöst sa du. Men så kom det en dag då jag inte samtyckte längre, jag gjorde slut på vad jag tyckte då var ett lidande men som jag nu i efterhand efter myckeet funderande kommit på att det var något av det finaste jag upplevt. För det finns inget finare än att veta att det finns en människa som älskar en, precis som man är. Du gjorde allt för mig, lätt att vara efterklok. Kanske skulle jag gett med mig och gjort detsamma för dig ?


Bye bye Love, Hello happieness..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0