Pissed Off !

Älskade vän, jag har inte många som jag verkligen kan lita på. Men du är den som står på toppen med flaggan i hand tillsammans med Elli. Hatar verkligen att höra dig gråta, speciellt på telefon. Känner mig så jävla hjälplös, skulle vilja sitta brevid istället och hålla om dig, gråta med dig, finns där. Och att du ska behöva brytas ner ännu mer med tanke på hur mycke skit du redan gått igenom de sista gör så jävla ont ! Men den jäveln ska få igen, han kan försöka förstöra för andra. Men inget ska någonsin få förstöra den vänskapen vi har, den är så jävla stark. Jag vore inte den jag är utan dig ! Det kan ingen ändra på.. Fan fan fan ta dig ! Älskar dig hjärtat <3

 


 


Nu blire att mysa ner sig i sängen med mina underbara flickor, de sover redan :P

Ska invänta John Blund med Riesen, älskar mörk choklad, Mums.
Så den underbara filmen Heartbreak Hotel.
Maten blev suverän förut, lägger nog ut receptet imorgon :) Men den kunde ju inte bli annat än suverän med tanke på att det var jag som tilllaga maten, jag är bäst ! Hihi.



2 dagar kvar till en helhelg med underbara Sofie & underbara Alva, wiiiie.


Kommentarer
Postat av: CLASSY - TÄVLINGAR PÅGÅR!!!

Jo det har du rätt i :)



Låter som om du hade en jätte bra kväll i alla fall :) Nah, hur många katter har du? Min kväll va kanon, fick ju spendera den med familjen :D Haha, jo den va ganska omtyckt i alla fall!



Sovit gott? :)

2010-08-19 @ 08:06:27
URL: http://classy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0