Rain Rain Rain

 

Det regnar, efter 2 dagars hyfsat fint väder så kom skiten tillbaka !

Men man får ju vara glad för det lilla, eller ?

Fördelen med regn är ju att man kan tända massor av ljus och mysa ner sig i soffan.

Fördelen med detta mys är ju sällskap, men jag får nöjja mig med mina kissemissar :)

Nackdelarna är många, stackars bönder säger jag bara.. Lider med er :/

Imorgon språkas det om att det ska komma 60 mm regn, då gäller de väl att hålla sig inne så man inte blir bortspolad. Så vart skiten Pomona igång igen. Hatart !!


Vart hos mamma ett antal timmar idag, fick kålpudding av henne, älskade underbara mamma <3 Så fick jag med mig ägg med storlek XL på, rätt fånigt de där att de inte kan sälja ägg med dubbla gulor till mataffären. Men folk är ju så taniga och petiga nu för tiden !


Kollade fångarna på fortet, kul att de börjat sändas igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0