Rörigt

Tillbaka på ruta ett, samma gammla sunkiga känsla av nederlag ! Hur kunde ja va så dum ?

Men innan jag hunnit blinka så är jag uppe igen och står stark.. Jag har gått igenom detta förut, så jävla trött på allt jävla svek hela tiden, brutna löften. Faaaaan, hatar hatar hatar skiten. Nu slår jag näven i bordet iaf, tänker fan inte stå ut med mer sån här jävla skit !! Du kan hitta någon annan som uppfyller dina behov, jag ska då fan inte vara den personen. Knuffa bort en annan väldigt speciell person för din skull, en som bara lekte med mig men som insåg att jag va en person som man saknade med tiden.. Tänker dock inte va med någon av er, ni får klara er utan mig och jag utan er. Säger som en kompis mamma " Lilla gumman, låt ingen såra dig igen, börja tänk på dig själv och finn dig själv innan du låter någon komma dig in på livet. Innan du gjort det och vet vad du vill och vad du vill ha i livet så kommer det bara gå illa.. " Tack för de orden ! Det skulle skett tidigare, men nu blir det av.


Sitter hos pappa, suttit nere hos kattkräken i en timme och gosat och lekt med dom :) Underbart söta är dom, 2 honor och 1 hane. Fläckis heter den ena honan, hon har en väldigt speciellt mönster i ansiktet. Vill verkligen att någon ska ta till sig de små liven.. De förtjänar ett bra hem. Tänk mycke på min framtid idag också, kommer inte bo kvar i Tidaholm länge till, älskar min lägenhet och min hyresvärd, men dags för mig att dra därifrån. Va i skövde igår kväll med Sofie och kollade på bio, bröderna Karlsson. Haha, en klockren och väldigt kaotisk film må jag säga. Sjukt rolig va den stor del av filmen, skratta så jag trodde magmusklerna skulle låsa sig, så träningsvärk, javisst ! Haha ! Efter bion iaf så gick jag och Sofie hem över torget, det va massa folk ute. Vi gick hem till Micke först och tog en öl sen vidare till kosmopol. Liksom, i Skövde finns det alltid något som är öppet. Skillnad mot Tidaholm de. Blir nog att bo hos pappa till och börja med, göra iordning rummet över källarbyggnaden, vettefan hur jag ska göra med mina damer bara. Om ja ska låta de flytta med eller omplacera dom tills jag skaffat lägenhet igen. Vill inte släppa ut dom så låsa in dom i en lägenhet sen igen.. :/ Hmmm.. Well well, vi får se hur de blir med allt.


Snart kommer besked från skolan, antagen, inte antagen, antagen, inte antagen ? Det är en av de saker som cirkulerar i min hjärna dagligen.. Vill verkligen börja den kursen ! Hoppas hoppas hoppas :) Nu blire kaffe hos farbror Fredde. Och ikväll tårtkalas i Väring ! Mumma.. See Yah ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0