Torsdag, al day long

I´m gonna love you Like nobody loved you, my dear Friend


Usch, denna natten har inte vart den bästa vill jag lova :/ Har inte sovit så där bra som jag brukar, så går det när man har saker som ligger å gror. Vetskapen om att du är skitdeprimerad och att det inte finns ett skit jag kan göra för att de ska sluta gro i din skalle gör mig knäpp. Hur fan kan de göra så mot dig, kan de inte bara låta dig va ? Jävla idioter !

Blir så jävla arg.. Du som är glädjen själv, du som alltid får mig att bli så jävla glad. Hate them

Jag & Gräddnos, nyvakna :P 




Anyway
, ni vet paniken som infinner sig när man sovit för länge ? I know, sån panik fick jag förut när jag vakna och kollade klockan, 14.30 ?! Omg, helvete va sur jag blev på mig själv ! Well well, nu är jag uppe, har druckit mitt älskade kaffe och rökat den första underbara ciggen. Men den ska jag snart vänja mig av med, för det är den som är värst när man försöker sluta, så efter maten. Men denna gången när jag ger mig fan på att jag ska sluta då ska jag fan lyckas. Jag och min älskade kisse Gräddnos har ont i magen idag. Hon spydde förut. Glad att jag sluppit de iallafall. Så skämdes hon efteråt och sprang och gömde sig.
Och idag ska fan allt göras som inte gjordes igår tamejfan, nu får jag sluta vara så jävla lat.

Så ska jag ta med älskade lillebror till stadsparken idag och leka. Lovade honom de igår.

Så måste jag köpa någon present till mamsen, och hårfärg. Nu ska jag bli ljusare i skallen !



Jävla smidigt Emelie ! Glömde mobilladdaren hos pappa, okontaktbar. Tur att internet finns :)


 

Kaffe, älskade Kaffe <3 Behöver jag säga mer ?
Sjukt jävla bra människa de där som kom på kaffet !

Hahaha en ganska rolig bild också :)

 


Kommentarer
Postat av: CLASSY - TÄVLINGAR PÅGÅR!!!

Ja det kan ju inte bli så mycket bättre :)

Härligt! Men jobbigt de där med vännen din, hoppas det löser sig vad de än är!

Okej kul :)



Haha, 3??? Hur lyckas man med det? Å jag som tycker jag sovit för länge om jag vaknar vid tolv :P haha

Vi sov jätte gott vi :)

2010-08-19 @ 17:02:11
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0