Ingen Vanlig dag..

Owe Thörnqvist - Födelsedagen.
Skicka in till önskebrunnen förut, får se om de spelar denna för gubben :)







I såna här skit perioder, när jag mår allmänt dåligt, så finns det inget mer jag önskar som att ha någon brevid mig i sängen som håller om mig hela natten, drömma går ju. Och de kommer de också. De förbannade mardrömmarna. Tur jag har mina damer, de ligger här precis brevid och sover så fint. Älskar mina katter ! Och saken är som så, med mitt tillstånd, att jag vette fan vad det är som spökar. Haft lock för ena örat i cirkus 1 vecka nu, det bara vägrar att släppa. Jag har testat att utjämna ( hålla för näsan och blåsa ut ) men de funkar inte. Huvudvärken håller mig i ett järngrepp och jag orkar inget. Färgen på de jag spottar upp i samband med hostandet ska vi inte prata om. Men de konstiga är att det är inte så varje dag, de kommer var tredje var fjärde dag ungefär. De får la ge med sig, allt löser sig ju.


Tog iallafall tag i tvätten förut, trots tröttheten. Nytvättade sängkläder, nattlinne och pyjamasen, morgonrocken, favoritjeansen och plädarna. Så nu är jag fit for fight !

Skulle det komma en febeerdag nu så är jag redo. Det ska bli så mys sen när vi skaffat lägenheten, då ska det bli som på den "gammla goda tiden". Då ska Sofie få ta hand om mig i den mån hon kan när jag är sjuk och tvärtom. Åh helvete va sköj vi ska ha, hela tiden. Förhoppningsvis. Bara vi slipper såna gräl som de blev i Lördags :P



Idag är det ingen vanlig dag, idag är det mamma & pappas födelsedag <3

Grattis pappa som fyller 50 och mamma som fyller 43 ! Haha, jag skulle inget hellre än att vara i Skövde nu och se hur det ser ut runt pappas hus, de hade vart en syn.

Om någon gjort något, så klart ;) ! Hoppas ni får en toppen dag båda 2, Älskarer !

 


Tänker aldrig tvinga dig till något du inte vill, men helt ärligt så saknar jag dig. Vi pratar ju inte överhuvudtaget längre, så ömsesidigt kan det ju knappast vara.. Tystnaden svider !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0