Vadå 6års, dagis då ?

Shit, va tiden går fort :O

Känns som det var igår som min lillebror föddes, och idag har han gjort sin första dag på 6års. Här gåre undan, gäller att hänga med i svängarna. Men det säger jag, han ska inte hamna i samma öde som jag hade under min skoltid. Inga äckliga och elaka jävlar ska ha något med honom att göra. Ledsen för Eriks skull att han hamnade på den där skit skolan, att han slets från sin bästa kompis som började på en annan skola här i stan. Jag ska göra allt jag kan för att Erik ska få det så bra som möjligt och slippa den skiten jag fick gå igenom.


Gäller att hålla fast honom i barndomen så länge det går, kommer knappt hinna blinka föräns han är 13 och värsta tuffingen ;) Hehe. Undra hur han kommer se mig då, undra vart jag befinner mig i livet då. Bort från Tidaholm ska jag, ingen tvekan om saken.

Men jag kommer hälsa på så ofta jag kan !

 


Nu ska jag dricka mitt älskade kaffe, vaknade 10.00 idag. Men bara legat i sängen å dratt mig :) Måste springa runt och lämna massa papper å sånt idag :/ Får typ panik över att skolan började idag här i stan, vart faaaan tog sommaren vägen ? Tanken på att inte kunna sätta sig på balkongen och känna solstrålarna värma hela mig gör mig nästan tårögd :( See Yah !




Alva i väntan på frukost :D



Charmtrollet på pappas 50års kalas !



Sicken sööötnos <3



Pappa öppnar presenter



Di hade de gött ve solvägga ! :P



Denna superfina ljuslykta fick jag av min bror & svägerska :D



Så jävla fin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0