Viiiilken helg (:

RIP Sussan, här på bilden med Busan, Gräddnos & deras syskon !





Vilken jävla helg de vart, med allt dess innehåll. I fredags vart de grillfest i Mullsjö hos några raggare, riktigt najs vart de, jag och Sofie lämnade mullsjö halv 4 lördag eftermiddag för att åka till Väring. Lördagen va Sofies kväll å vilken kväll sen, goooood mat, riktigt trevligt sällskap, alkohol och rock´n roll kväll på Olstorp. Ewa Eastwood, The Boopers & Refreshments. Träffa gammalt folk och nytt, min och Sofies kompis bla, va typ 1.5 år sen jag träffade honom så de vart en höjdpunkt. Avslutningen på kvällen kan man se på olika vis, kunde både slutat bättre och sämre. Men förutom detta så hade jag en hejdundrans rolig kväll :D Träffade Becca och Lollo som åkt ändå från Strömstad för att gå på Olstorp :) Sket sköj !



Så i söndags va jag hemma hos pappa en sväng, kollade kattungarna, de växer så det knakar. Så blire tyvärr inga mer kissebebisar, såvida pappa skiter i att kastrera Grålla, fick iaf reda på att pappa skjutit Sussan :'( Blev ganska ledsen i ögat, det va en mkt speciell katt ! Får tacka för de här 2 åren iaf och hoppas på att du har de bättre där du befinner dig nu. Man vet inte hur mycket något betyder föräns det är borta..



Igår vart de tröstätande med det andra deppoffret Sofie som gällde :P Kändes att de kunde behövas efter en helg som denna ! Hallonsorbe & solchips (Y) Men ändå blev det bara 2 timmars sömn inatt pga alla jävla tankar, men jag har nog kommit fram till ett ganka klokt beslut, även fast det inte följer mitt hjärta, well well.. Får se hur de blir med de hela. Imorgon blire en heldag med Sofie iaf, kolla bil på dan & dra i spenarna och tårtkalas på kvällen :) Imorgon fyller Sofie 20, hipp hipp hurra :D Bye bye tonåren, hej hej vuxenlivet :P



Sofie Vesten, du gör min dag, du är mitt syre, min bättre hälft, du är den vän jag kan väcka mitt i natten, den som alltid lyssnar, den som förstår & den som alltid ger raka & ärliga svar, du är alltid ärlig.. Älskar dig för allt du är ! I mina ögon är du bäst <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0