Where did the fun go

Where Did al the Fun Go, We Probably Realized that it Was Time to Become Adults and Boring

 

Saknar den gamla goda tiden, då va var helt skruvade i skallen hela gänget. Då vi gjorde massor av galna saker tillsammans, då vi gick ut varje torsdag och vi alltid var med varandra, gjorde saker. Vi hade alltid kul, oavsett. Har så jävla många härliga minnen med er, men jag antar att vi insåg att vi var tvugna att bli "vuxna" och tråkiga.

3 har skaffat kille, en väntar barn, en har flyttat utanför stan. Fan tjejer, jag saknar de gamla goda tiderna. Då det var vi, då vi alltid hade kul ! Allt som händer nu är. Inget !

Fucking Boring om ni frågar mig :/ Älskar att sitta och kolla på alla gamla bilder på oss, alla skruvade kort från tiden där vi hade som mest roligt. Kommer aldrig glömma den tiden, undrar om det någonsin blir detsamma igen ? Tror jag faktiskt inte tyvärr.

Jag ska dra mitt strå till stacken och vara lika "tråkig", flytten är allt jag ser fram emot.

Jag har tröttnat på den här stan, tröttnat på att det aldrig händer nånting längre.

Tröttnat på att det aldrig händer något kul längre, klandrar er verkligen inte för era val här i livet, älskar er för de ni är iaf, och kommer alltid göra. För ni alla är underbara på ert egna lilla vis (; Hihi. Men jag vill fortsätta att ha kul, vilket jag knappt har här längre. Så jag tar mitt pick och pack å drar vidare, kanske det blir lika Boring, kanske inte. Det får framtiden utvisa. Men än så länge ser framtiden ljus ut (:


Sov hos Elli i natt, jag behövde nog lite Emelie - Elli tid. Bara vi 2, som när hon bodde här, va jobbigt många stunder men oj oj oj, jävligt kul hade vi också !

Jag blev lite nostalgisk faktiskt. Kommer ihåg hur vi alltid lagade mat ihop, hur hon ringde "hem" och frågade om hon skulle köpa med något, hur vi låg i soffan och dundermös under varsitt täcke och kolla på film, gångerna vi spelade Gin Rummy, löste korsord, tekvällarna.. You name it ! Då hände de alltid nåt (:


Ikväll blire Matfestivalen för hela slanten, dricka öl, äta go mat, åka karusell och träffa gött fölk ! Så ska jag vara med Bruttis och träffa systeryster Jess (: Va inte igår ! Ha en bra kväll & helg folket. De ska jag ha ! See yah (;






Jag och Elli kollade GAMLA bilder på hennes dator, galet vad man förändrats sen dess (;





Då -->  <-- Nu

Ganska stor skillnad :P


Hyfsad Nutid




Dåtid

Hahaha, det finns verkligen så många gamla och roliga kort.
Elinor Lundqvist, kompisar sen 6 år tillbaka, 6 otroliga år <3



Jag, Pinguwalk :P



Elli, Pinguwalk :P


Me and the Bitches <3
Jag fick en 20års dag av dom värd att minnas,
det kommer jag aldrig glömma !



 





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0