Dag 2 - 4 ;

Long time, no see. Jag vet ! Är segast i världen när det gäller de här med min blogg, har blivit iaf :/ Vilket jag tycker är jävligt synd eftersom jag älskar att skriva av mig här. En ändring kommer, lovar! Bara de att de senaste dagarna har jag haft ganska mycket annat som jag har tyckt vart viktigare att prioritera (:


Jag gjorde några ändringar i min lista också, som heller inte flytit på som den skulle. Menmen.. Jag får väl göra som "alla andra" och lägga upp det jag missat !


Dag 2 - Något ni inte vet om mig ; Jag har en sjuk cellskräck, detta är något jag nyligen har uppfattat om mig själv. Trånga utrymmen och tankar om att fastna någonstans där det är sjukt trångt gör mig skräckslagen. Drömde för några nätter sen att min lillebror hade byggt en snöborg och att jag och han lekte i den. Då skulle jag krypa in i en av gångarna, den var jättebred i början så var den säkert 4 m lång. Men så i mitten blev den jättesmal och jag fastnade. Där satt jag fast i mitten av tunneln och ingen visste hur de skulle få loss mig. Vaknade alldeles kallsvettig med panik och tackade de högre makterna för att det endast var en dröm !


Dag 3 - Mindre bra sidor hos mig ; Jag har ett sjukt taskigt morgonhumör, när jag är förbannad så är jag förbannad - då ska det mycket till för att jag ska bli på bra humör igen. Det bästa man kan göra i en sådan situation är att bara låta mig vara. Kass på att passa tider och stressa är inte min starka sida. Har nog också ganska lätt för att dömma folk, är hemsk tacksam över att den dåliga egenskapen börjar gå mot de bättre. Och sist - men inte minst. Har väldiga problem att få saker uträttade, till det krävs en stark motivation :p


Dag 4 - En sak jag älskar från min garderob ; Ett plagg som jag absolut inte skulle kunna klara mig utan är mina älskade Everest mjukisbyxor med mudd nedtill! Vad vore ett liv utan dom ;) De är säkert inte snygga på nåt vis. Men så sjukt bekväma, speciellt nu på vintern när det är kallt ute. Ingen fan som ser hur många långkalsonger som gömmer sig därunder :p Haha! Så är de ju så otroligt bekväma också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0