Dag 5; What is Love ?



Att lära sig älska är som att lära sig cykla, har man en gång gjort det glömmer man aldrig



Kärlek för mig är allt ätbart som får min smaklökar att dansa & Musik (;

Man hittar kärlek hos sina vänner, man hittar kärlek hos sin familj, ja.. Hos alla som man vet tycker om en precis för den man är. Men det finns också kärlek som sträcker sig till en helt annan nivå. När det blir magiskt, när man hittar någon som man kallar för sin. Någon som man vet att man kan krypa upp i famnen på any time. Någon som alltid finns där. En som man kan kolla i ögonen och veta bara genom en blick att denna någon faktiskt känner samma underbara sak som en själv gör. Någon som man delar allt med ; glädje, skratt, tårar, hat, lust och som man helt och hållet öppnar upp sitt inre för. Någon som man alltid tänker på och som gör att man får det där underbart obeskrivliga pirret i magen, och som man vet känner exakt detsamma för dig, det är kärlek för mig ;*


Faaan, vad jag saknar de där !



Kommentarer
Postat av: Lisette

Här har du mig. Som du har längtat! :P

2010-12-17 @ 20:18:44
URL: http://www.liisette.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0