Dopparedan, God Jul på er :)

Studa på julaftons natt, jag har överträffat mig själv. Haha :) Tusen tankar går runt i skallen på mig, därav anledningen till att jag fortfarande är vaken. Jag vet, skärpning !


Har iallafall legat och läst lite i de griskapitell som hör till inlämningen som ska vara inne den 12 januari. Men det går in och ut lika fort, inget sätter sig. Kan det bero på att jag finner grisar otroligt ointressant. De är inte ointressanta som djur i sig för grisar är otroligt intelligenta djur, men det är bara inte min grej. Kossor är mitt kall här i livet :) Förövrigt så fick jag en känsla av julen när jag vandrade hem från min älskade vän mitt i natten, snön föll och det glänste så där vackert på marken. Ida bjöd på julgodis som hon stolt gjort själv. En eloge till henne för de, för det var verkligen supergott :D Så fick jag årets första julklapp, 3 jättefina ljuslyktor. De ska stolt visas upp i min framtida lägenhet :) Älskar dom, de var verkligen jag :p En bra start på dopparedagen iaf !


Förövrigt så längtar jag till den 3e Januari då praktiken kör igång igen, kroppen skriker efter att få bli så där gött trött som man bara blir efter att ha jobbat en hel dag med kossera :) Ne, nu ska jag försöka locka hit John Blund, hoppas ni sover gott där ute i vinter Sverige och att ni får en riktigt fin dag allesammans, God Jul på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0