En dag man helst skulle slippa..

Inte min dag idag, inte på nåt sätt. Faaaan ! Haft grymt jävla ont i ryggen sedan igår, det är en muskel i ryggen som har låst sig eller något liknande, så många timmars sömn blev det inte i natt :( Så springer min 6 åriga lillebror runt och har överskottsenergi som bara den och tjatar hål i huvudet på en. Vaknade på fel sida idag vilket har resulterat i ett fruktansvärt kasst humör. Försöker hitta en praktikplats till de sista 12 veckorna i skolan och massa skolarbete som ska göras, men orken infinner sig inte med en tjatande lillebror och detta dåliga humör. Esch, jag går fan och drar täcket över huvudet, och ja, idag tycker jag fan synd om mig själv och folk i min omgivning ! PUNKT SLUT...

Någon mer där ute som har vaknat på fel sida idag ? :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0