End of christmas..

Fulländat ännu en dag, för det är precis så det känns, Som att denna dag har vart precis som alla andra dagar. Men visst har den skiljt sig från mängden, mysigt har det vart. Det har snöat och solen tittade fram, riktig pudersnö föll det :) Sen så har jag självklart töjt magen så mycket det bara går! Och mer blir det imorgon. Älska mat, hähä :D


Morgonen började med en underbar kopp kaffe, sen så knacka tomten på dörren ;) Fick inte så många klappar denna julen men jag är absolut nöjd över det lilla jag fått :) Vid 1 åt hela familjen julmat, åååååh gud va gott det va! Vid 3 tiden åkte vi till morfar. Där blev det kalleanka, tomtegröt, skinksmörgås, mer besök från tomten och en massa skratt och tokigheter. Haha, när folk frågar varför jag blev som jag blev så har jag verkligen att brås på, men vafan. Huvudsaken är att man inte tar skada och har kul, och det har jag verkligen haft idag. Besöket hos morfar avslutades med en julöl, och den satt som en snöboll i skrevet så nu ska jag ta en grogg att värma mig med. Mer än så blir det inte idag då det är party imorrn kväll.


Förövrigt så var jag och min syster ganska söta som små, och sams ! Wow.



Jag i väntan på tomte och fika :D


Tomten !!!!!


De små barnen var förväntansfulla :)


En julklapp och pengar blev det av morfar..



Hur har eran julafton varit ? Hoppas den vart bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0