Med gråten i halsen!

Det är med blöta ögon och en hemsk ilska jag skriver detta :'( Satt och kollade runt på youtube, då jag trillade in på de här hemska filmerna! Hur fan kan en människa göra så mot något levande överhuvudtaget ? Åååååååh, jag skulle kunna göra lidandet hemskt för någon av dessa hemska människor också. Kor som puttas framåt med gaffeltruckar och som blir sprutade i ansiktet med en högtryckstvätt "för att de ska bli så stressade att den smärta de upplever att de ska ställa sig upp och går därifrån". Va finns de för hjärtlösa och känslokalla jävla människor ?! Tack vare era hemska metoder så kan inte vissa av de stackars korna gå överhuvudtaget!! Sen skiter jag i om de är på de där stället för ett enda syfte, för det är ingen ursäkt. De förtjänar lika väl som oss att få ett värdigt slut..

Känsliga tittare varnas!


Och det här slakthuset i USA leverar/levererade kött som gick till skolmat. Fan, detta borde folk se innan de klankar ner på Sveriges djurskyddslagar och köper utländskt kött där de inte har någon aning om vart köttet kommer ifrån, för att det är "billigt". Gynna de Svenska bönderna istället, helvete va sur jag blir. MorrMorrMorr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0