Så äre :D

Då går det mot slutet på 4 veckan i skolan, fan tiden har ju bara dratt iväg! Och jag tycker det fortfarande är lika roligt :O Tanken slår mig varje dag, att jag fortfarande har samma arrangemang och motivation. Detta känns så obeskrivligt underbart så kan inte sätta ord på det. Förut kunde alarmet stå och tjuta en timme utan att jag ens reagerade, men nu, jag studsar upp som en fjäder på morgonen. Missat en förmiddag i skolan pga ett läkarbesök och en del på praktiken pga röjj i lägenheten och tandläkarbesök. Men annars så har jag inte missat nåt, jag är så duktig!

Tänk om jag bara hade skitit i vad alla sa i 9an och andra året på IV - "Det lönar sig inte att utbilda sig inom jordbruket, du får inga jobb ändå." Tänk vad man kan påverkas lätt när man är ung och dum. Jag har lärt mig i efterhand att helt gå mina egna vägar, följa mitt hjärta och lyssna till vad det säger. Och se, jag har hittat rätt nu, efter många om och men.


Det som är den roligaste biten är att jag lär mig något nytt varje dag, mina klasskompisar är underbara på deras egna lilla vis och lärarna är toppen. Praktiken, trots restiderna, trivs jag jätte bra på.
Jag skulle inte byta ut detta mot något annat! Jag mår så jävla bra nu :D


Och det ska ingen jävel få ändra på, Punkt Slut !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0