Som alla andra, typ

Ska nu göra något som så många andra bloggare gör, jag är inte den som gärna följer strömmen och hakar på trender. Men kände att detta passade mig ganska bra. Så why not ?

Älskar att skriva, så har jag nog inte gett någon direkt bild av mig själv innan. Så, here we go !





 

¤

1 - Presentera mig själv
¤ 2 - Något ni inte vem om mig
¤ 3 - Mindre bra sidor hos mig
¤ 4 - EN sak jag älskar från min garderob
¤ 5 - Vad är kärlek
¤ 6 - Min dag
¤ 7 - Min bästa vän
¤ 8 - Ett ögonblick
¤ 9 - Mamma
¤ 10 - Det här hade jag på mig idag
¤ 11 - Mina syskon
¤ 12 - Djur
¤ 13 - Låtar jag lyssnar på om & om igen
¤ 14 - Min framtid
¤ 15 - Mina drömmar
¤ 16 - Min första kyss
¤ 17 - Detta är jag beroende av
¤ 18 - Min favoritfödelsedag
¤ 19 - Det här ångrar jag
¤ 20 - Pappa
¤ 21 - Något jag gillar med mig själv
¤ 22 - Det här upprör mig/får mig att gråta
¤ 23 - Det här får mig att hoppa av glädje
¤ 24 - Min barndom
¤ 25 - Något jag vill ha
¤ 26 - Mina rädslor
¤ 27 - Min favoritplats
¤ 28 - Det här saknar jag
¤ 29 - Om 10 år...
¤ 30 - Ett sista ögonblick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0