Fet Update

Vill börja med ett fett FÖRLÅT, Haha fast med tanke på hur min statistik ser ut så är det inte många som läser varje dag. Men till er som faktiskt läser så får jag be om ursäkt för att jag har blivit så dålig på att uppdatera :/ Men de sista när jag har kommit hem från skolan har jag vart helt sluuut. Så de timmarna efter skolan som jag har vart vaken har gått åt till att plugga och göra saker med hushållet hos pappa. Sen har det vart raka vägen i säng för att väl där tvärdecka ^^


Men nu får ni igen för den sega uppdateringen, här kommer en låååång uppdatering :D

Och eftersom minnet är bra men kort så utgår jag från idag på dag 6 & 10 !


Dag 6 ; Min dag - har inte vart nåt utöver det vanliga, sov längre än planerat. Hade ställt klockan på 09.30 men gick inte upp föräns 11.00, typ. Började med dagens höjdpunkt "morgon" kaffe ! Sen har jag bara småplockat lite och tvättat nån maskin med tvätt. Annars har jag bara suttit i soffan, vart förbannad över att jag inte har något spikat på nyår eftersom min förra nyår vart helt kass. Och denna nyår ska tas igen fanimej ! Mer avancerat än så blir det faktiskt inte, tråkigt kanske många tycker. Och jag håller faktiskt med. Denna dagen har sugit svettig pung rakt igenom !!


Dag 7 ; Min bästa vän - Jag har ingen specifik bästa vän, jag har några få äkta vänner som jag verkligen vet att jag kan lite på. Och det tycker jag är otroligt skönt. Har 5 stycken som jag vet att jag kan prata med om allt, och jag vet också att det jag säger stannar där. Men sen av de 5 är det 2 som ligger i topp. Just nu är läget inte det bästa mellan mig och den ena. Detljer tänker jag inte gå in på, finner det bara otroligt lessamt :/




Dag 8 ; Ett ögonblick - Fan, denna vart svår :( Ett ögonblick ? Finns ju så många bra och dåliga. Ett av de bästa i mitt liv var när jag fick nyckeln till min lägenhet, en helt oslagbar känsla. Det var så ofattbart härligt första gången jag låste upp dörren själv, utan hyresvärden och fick den där underbara känslan av att komma hem, hem till något som bara var mitt. Där jag skulle kunna göra precis som jag ville. Frihetskänslan som infann sig. Mitt krypin där jag skulle vara chefen. Ooh, saknar känslan, saknar lägenheten ! Saknar att ha något eget.


Dag 9 ; Mamma - Ojojoj, detta måste göras kort. Annars är risken att det flyter iväg, har ju så mycket att säga om henne. I vått och torrt har hon funnits där för mig. Vi har aldrig haft överflödigt med pengar men på något vis har mamma alltid lyckats göra det bästa av allting iaf, och det beundrar jag henne för. Men jag har aldrig saknat något heller direkt. Man har ju vart nöjd med de lilla man har fått. Alltid haft mat på bordet, hela och rena kläder. Men det viktigaste av allt, hon har gett oss otroligt mycke kärlek. Och det betyder mer än alla saker i världen ! Älskar min mamma obeskrivligt mycke, med och utan hennes brister <3

Dag 10 ; Det här hade jag på mig idag - Haha, jag har faktiskt gått runt i leggins och linne hela dagen, utan bh till och med. Och vet ni vad ? Så jävla skönt det är, att låta de hänga fritt :p Haha det är liksom lite fördelen med att bo på landet, man behöver inte tänka på någon annan.


Dag 11 ; Mina syskon - Jag har 4 syskon, 2 bröder och 2 systrar. En storebror - 24 år, en lillasyster - 19 år, en lillasyster till - 10 år och en liten sladdis, en lillebror - 5 år. Storebror och det äldsta småsyskonet och jag är helsyskon. 10 åriga lillasyster och jag har samma pappa och jag och sladdisen har samma mamma. Men det är inte så att jag går runt och säger att de är mina halvsyskon, i mina ögon är de mina syskon och inget annat. Älskar de allihopa lika mycket :D

Sen behöver ju inte det betyda att man kommer lika bra överens med alla :p Men syskonkärleken går tydligen inte att utrota. Så det är väl bara att gilla läget.


Dag 12 ; Djur - Jag är en djurvän, älskar djur. Hade 2 honkatter ( Busan & Gräddnos ) som var syskon när jag bodde i lägenheten. Pga omständigheterna som blev i samband med min uppsägning av lägenheten och min då och då flytt så kunde jag inte ha kvar dom. Men de bor numera hos mina kusiner i Skultorp, jag tvivlar inte det minsta på att de har det bra där. Men visst gör det ont, har en obeskrivlig kärlek till dom och jag saknar dom något fruktansvärt. Men hellre att de är där hos en kattmänniska som behandlar dom som heliga än att de skulle hamnat hos någon som jag inte känner..


Dag 13 ; Låtar jag lyssnar på om & om igen
 - Just nu lyssnar jag på 4 låtar, om & om igen !



Misguided Ghosts - Paramore


Brick By Boring Brick - Paramore


White Light Moment - Tove Styrke


Just the Way You Are - Bruna Mars


Älskar dom !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0