The Party is on. . .

Nu är julen över, känns som en sten som släppt från hjärtan och en stor tyngd som har lättat från mina axlar. För det är ju tyvärr det julen mest handlar om nu för tiden, stress och en massa ska ha ! Inte kul :( Men min jul har ändå vart över förväntan :)

Hade en riktigt trevlig julafton hemma hos morfar igår med släkten på mammas sida. Massa skratt och tokigheter blev det, hehe. Och idag har min bror med fru och barn vart här. De firar alltid julafton med hennes familj i Karlsborg, så det har blivit en tradition att fira med dom på juldagen . Så va morfar, hans fru och min pappa med också . Så vi har ätit lite julmat, bytt julklappar och ätit risalamalta :) Men nu släpper jag allt vad julen heter och satsar på en helkul kväll med tjejerna :D The party is on, så skål på er ;)





Last Christmas . . . 



I gave the girls my heart, likså gör jag det ikväll <3 Ses i dimman!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0