The day before yesterday

Har ju inte blivit så mycket skrivet sedan i Lördags, kanske kan bero på hur morgondagen blev. Låg verkligen hela dagen :S Vaknade första gången vid 14.00 på eftermiddagen, upp ur sängen och raka vägen till soffan, det är en jävla tur att det finns huvudvärkstabletter :) Sen låg jag i soffan till 8 på kvällen :p Det som inte blev gjort igår ska bli gjort idag, detvillsäga plugg och ringa runt och fixa min nästapraktikgård. Men jag får tacka de inblandade för en lyckad Lördagkväll iallafall. Det var jag, Ida, Dennis, Elli & Camilla. Vi gick till motorgårn i Tidaholm, alltid roligt fölk där och bra musik. Var inget undantag denna kväll :)











Föresten, någon av er som har vart och sett Änglagård ; Tredje gången gillt ? Jag och min syster har fått order av vår mamma att gå på Bio. Anlednngen är för att mamma vill att vi ska hitta på något tillsammans då jag och min 2 år yngre syster inte gör något annat än att bråka. Vi sa i munn på varandra att vi båda ville gå på den, det är ju trots allt lite kult över dom filmerna :)



Me Love Music, No Music - No Life. Så här kommer ännu en öronorgasm. Älskar texten !



Elin och Alex - Du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0