,,,,,,

Finns ett talesätt hos bönnerna, man inser inte att båset är tomt förän kon är borta. Det stämmer hos de flesta killar också !

 

Haft 2 riktiga toppen dagar ! Hur underbart är inte de då ? Grejt ;) På lördag ska bli sköj sköj sköj, mamma Mia har ju skött planeringen, de brukar bli bra ! Sablans skallebank jag har, och för andra kvällen i rad somna jag i soffan efter jag ätit. Dumheter. Ännu roligare blire, måste ut i regnet och fram till statoil, elle så skiter jag i det och försöker lägga av med skiten. Kanske fest i Mullsjö imorrn, får se om jag orkar och. Inte vart helt pigg ikväll, de går upp & ner det där.



Nu vill jag veta om jag kommer in på skolan eller inte, det kommer ge en ny start på allt ! Det kommer leda till jobb, inom något jag älskar, ett jobb ger pengar och med dom pengarna kan jag skaffa mitt körkort som jag tänker på VARJE daag. Sen när jag är klar med skolan ska jag förhoppningsvis flytta härifrån, för den saken är säker, kommer inte stanna i Tidaholm hela livet. Min tur att göra vad jag vill med mitt liv.. Längtaaaaaaar !





På väg till Värmland



Haha mina lätt skadade småsystrar !



Najs :)



En mycket fin bild över klarälven :D


Många fina bilder från Värmland blev det, alla orkar jag inte lägga upp. Ut i regnet, bort till mamma. Hörs folks !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0