Good Day

Idag har vart en sjukt bra dag :)


Gick upp vid tolv, vakna första gången vid 10.30, men ja somnade om :) Hade bestämt redan igår kväll att jag skulle sova ut, och de va faktiskt toppen gött att unna mig själv det. Har ju trots allt varit upp tidigt två dagar i rad nu :P Känner mig hyfsat.. duktig !


Gick upp, drack kaffe. Men mådde inte prima :( Började småplocka lite med all skit som låg överallt, sen blev jag helt svettig så jag la mig i sovrummet en sväng. Har iaf fått hela lägenheten städad idag, alla kläder som jag använder ligger där de ska ligga, dammsög å skura golven. Katterna har latat sig i vanlig ordning :D Det är varmt för stackarna och gräddnos är kåt. Haha ! Så de första man råkar röra henne i bak på ryggen tjuter hon typ :P Haha. Känner mig iaf super duktig ! Det är tillåme så de ekar i vardagsrummet :/ De gillar jag inte däremot.. Men de blir väl snart lite stökigt igen ^^ Fick iaf beröm av Sofie när hon kom så nu kan ja ta hit hennes mamma utan att få dåligt samvete, hihi. Vädrat sovrummet hela dagen så det va toppen skönt när jag skulle lägga mig. Så har Sofie bjudit på världens bästa ute mat, Rossies. Sen åkte vi till Havssjön och tog oss en simtur. Super härligt ta mefaan :D Nu dundra John Blund förbi så nu blir det sova. Upp tidigt imorgon, Jag å Hulda ska åka och köra hö :) Sommar Sommar Sommar <3 Älskar´t !



G´night Folks, sov gott ! De ska jag och Hulda göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0