Gud så underbart !

Semeeeeeeeeeeeeeeester :D !



Idag drar lilla jag iväg till VACKRA värmland med mina två systrar Erica & Jessica så lilla papsen också förstås. Ska bli helt jävla underbart att träffa alla gamla släktingar igen, det är säkert 7 år sen jag va där sist, så Long Time No See :P Älskar dialekten, älskar landskapet, älskar folket, vilket inkluderar släktingarna. Alla är så trevliga och givmilda. Man känner sig alltid välkommen där. Ingvar & Anita ska bli toppen skoj att träffa :) Så tvillingarna och Veronika och hennes lilla son. Åhhh, de spritter i kroppen på mig ! Allt är packat, kattvakten fixad. De ska vara hos tant Elinor. Hihi. Där har de vart förut så de ska nog gå toppen bra, pratade precis med pappa och han verkade vara på bra humör han också. Bara lite små saker som ska fixas, alla kontakter ska ut, den lilla disken ska diskas.


Jag, min farbror & älskade Sofie pratade om att köpa en gård i Värmland, de fixade alla papper och väntade på beslut från banken, sen gick Sofie & Fredde isär. Saker som kan hända ! Har ju min å Sofies dröm att se fram emot. Vem vet, kanske blir det att vi hittar vårt smultronställe i de värmländska skogarna. Tillfället i livet måste vara rätt för oss båda.


Hepp hepp, uppdaterar mer ikväll. Har kameran med mig så kommer även kort ! Ha nu en trevlig och underbar vecka folket, de ska jag ha. Oveeeeeer And Out :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0