Skit å Pannkaka

Du rörde vid min panna & lovade att stanna, Allting skulle bli så bra, om det bara va du & jag !


Faan va det gör ont att ständigt vara ensam, inte nog med att jag börjar bli sjuk elle va det nu är för fel på mig ?! Helt jävla utmattad, orkar inte göra ngt. Kroppen spelar mig ett spratt, magen cpar, allmänt sur. Faaan detta gör inte saken bättre, men jag har befunnit mig här förut & jag ska kväva den här jävla känslan om det så är det sista jag gör, för varför i helvete ska jag behöva engagera mig hela tiden ? :( Vill INTE bli sårad eller utnyttjad en gång till. En vän sa till mig " Låt inte detta tynga ner dig " Tack för de orden älskade vän ! För det är precis vad ja inte ska låta det göra. Kärlek är fan inte min grej, föddes nog inte för att bli älskad på de viset. Nöjer mig med att vara älskad av mina underbara vänner & familj. Men faaan, det gör ont ! Varför förtjänar inte jag att hitta den som alla andra hittar, varför ska jag jämt tillåta mig själv att bli utnyttjad ? Men det är fan nog med de nu.. Nog nog nog !


Vet att du är osäker vännen, att du blivit sårad så mycket i dit liv innan, att du vart mobbad och inte haft det lätt. Men du är inte ensam, jag har inte heller haft det så jävla lätt ! Men kan du inte bara ge mig en ärlig chans att visa dig att jag inte är ett svin, jag är ingen hjärtekrossare ! Hatar att såra andra för jag vet fan också hur det känns att bli sårad. Men bollen ligger hos dig nu, tänker inte va den jobbiga jäveln mer. Nu är det din tur att visa att du kanske vill ge detta en chans. Tänker inte ge din osäkerhet en hjälp på traven. Faan, skulle inte skickat de där korkade smset, gjorde ju det för att ge dig bekräftelse, trodde du skulle ta de som något fint. Istället gjorde du det som syftet var att du inte skulle göra, du backade ! Jag har lyckats sabba allt i vanlig ordning, men väljer du att träffa mig varje gång du vill få dina behov uppfyllda så har du valt fel tjej, för jag ska aldrig mer låta mig själv bli utnyttjad. Aldrig !


Nog om massa skit, helgen kort å gott har varit en ganska slapp helg. I fredags var jag med på kompisens jobb och körde hö. Vart like hell var det, men ack så skönt det var att jobba med kroppen ! Det har jag saknat, hehe men det kändes dagen efter i benen. Mjölksyran fanns där hela tiden :P Uppriven på underarmar & ben. Ser ut som en katt gått lös på mig. Efter hökörningen blev det ett dopp, syrran å ena kusinen va där så badade med dom för Sofie skulle promt inte bada ^^ Efter badet åkte vi hem till mig å duschade, fräscha till oss lite sen kom Sofies kusin. Kvällen spenderades med öldrickande, musik, underbart sällskap och en underbar temperatur ute, satt i linne ute hela kvällen. Igår, lördag så gjorde jag inte mest, mådde dåligt, va grinig pga värmen mm. Så jag fick en vinare av mamma, den sörpla jag i mig tillsammans med Ida å Dennis på baksidan.. Sen skulle vi gå å kolla på street racet, men det blev inget av de verka det som. Folk åkte mest runt i sina bilar och tjöta.. Men men, kommer väl fler ggr. Sen träffa jag Shorty, det va inte igår ! Så det vart skoj :) Idag har jag mest gjort ingenting, mått dåligt och suttit vid datorn. Vart å badat i Havssjön med Ida, Dennis, Krister, Banne & Donna ( en bad tokig rottis ). Nu blire en snabbdusch, laga till lite käk för att sen gå hem till Krister å Banne å kolla den gamla kultfilmen Titanic :)


Ha en trevlig kväll folks, De ska jag ha ! Kanske skriver mer sen..

 




Vi höjer glasen - för förfäder från en svunnen tid

Vi höjer glasen -för mor och far som gav oss liv

Vi höjer glasen - till våra döda vänners ära

Vi höjer glasen - för alla er som står oss nära



En skål för Sverige - trots politiker om saknar heder

En skål för Sverige - för traditioner och våra seder

En skål för Sverige - för skojar,fjäll,sjöar och stränder

En skål för Sverige - det vackraste av alla länder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0