Jahapp, det funkar !




Halsbrännan bränner i halsen, tatt samarin men skiten vill inte hjälpa mig :/



Skulle tippa på att jag ätit föööör myckeee lök det senaste dygnet :P Är beroende av lök, älskar lök ! Och igår hade jag finfrämmat, och eftersom det inte blev nån vidare midsommarmat på självaste midsommar så bestämde jag mig för att laga det igår och bjuda på, hehe. En baktanke va det ju kanske självklart också, vem gillar inte midsommar mat ? Så kan man ju inte misslyckas med det heller :D Och det gick hem ! Yeey.. Så kvällen igår bestod av den mest avancerade rätt man kan tilllaga, en efterlängtad dusch då vi äntligen fått varmvatten i kåken igen, och det viktigaste av allt ! TREVLIGT SÄLLSKAP, i allra högsta grad..Jag fightas fortfarande. För samma person, vill inte bli sårad ifall det inte leder till nånting för jag trivs såå bra i den här personens sällskap, så förhoppningarna är inte allt för stora. Men vi ska inte pressa varandra, inte gå för fort fram, lära känna varandra och se vart de leder. Hmm, det är nog första förhållandet för mig där jag datear :P eller hur faan de nu stavas !! Haha..


Imorgon är farfars systers begravning, usch va hemskt det lät att skriva så :( Men det är ju sant, det är ju hennes begravning. Usch, han den där långhåriga faen in the sky kan inte vart vidare smart som uppfann döden, för vem vill dö ? Inte bara de, den som går bort lämnar såå mycket efter sig.. Saknad, smärta, brustna hjärtan.. Usch, jag lider verkligen med Kajsa & Veronika. Veronika, älskade vän. Jag vet hur det känns att förlora sin älskade mormor :( Finns här. Imorgon ska jag tända ett ljus och skicka en stor tanke till Värmland ! Anna-Greta, R.I.P <3


Hela veckan har för övrigt fördrivits med att spendera eftermiddagarna med mina underbara bustroll Alva & Edvin :D Både brorsan och min svägerska åkte på att jobba så det är klart man ställer upp :) Vad gör man inte för familjen. Idag har vi vart hos Elli blandannat, så på väg hem till mamma stannade vi till i statsparken och lekte :) Det var inte uppskattat helt och hållet men några skratt blev det allt ! Imorgon är sista eftermiddagen, på lördagen går flyttlasset för mamma så Lasse Stefanz på Olstorp på kvällen. Nalkas eventuellt finfrämmat imorgon igen.


Tomt utan dig vid min sida inatt, jaa mina vänner !
G´night !    " Och för er som ska till Västerås, ta det inte lugnt 1 sekund :D "




Familjen Myrman-Petersson har snart ytterligare en gångare i familjen :)




Hehe, så här glad va Edvin över att få gå till lekparken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0