Up´n Down

Hur får man känslor att sluta känna, du har fångat mig med EN enda blick, Hihi ..!




Haha å berg-och-dalbanan tickar på, sakta med säkert går de upp å ner !
Allt är inte positivt, som vanligt.. Inte varje dag man blir osams med en jävligt nära vän å sen lyckas göra sig osams med en andra :/ De gör så förbannat jävla ont. Men ja vet inte vem ja ska tro på eller vad ja ska tro på !? :'( Älsklingar älsklingar, varför blir de så här ? Måste vi såra varrandra ? Varför kan man inte bara låta vissa saker vara osagda på fyllan ? Eller låta vissa saker vara osagda övehuvudtaget, varför ta upp massa gammal skit som man låtit få lägga sig ? :( Vet inte hur ja ska gå till väga, men utan er båda i mitt liv är jag inte hel, ni är mitt syre ! <3 Elli & Sofie, Tack ! Tack så jävla mycke för att ni är dom ni är och för att ni inte väljer sida. Utan er vet jag inte vad ja skulle ta mig till..

Så har jag en jävla idiot jävel till granne som inte kan se skillnad på helg eller vardag, åhhhhh ! Hela jävla förra natten höll han på, spela sin jävla musik å vråla å sjöng med fram till 04.00, halv 5 somna ja.. Så hade han öppet förnstret så det hördes i hela stan typ :P Visst att han festar på helgerna å spelar till 03.00. De skiter ja i , men en måndag natt !? Hallå eller, jag är fan också ett socfall å arbetslös, men inte faaan beter ja mig som en idiot å är orespektabel mot andra å inte visar hänsyn ! Blir så arg...



En liten uppdatering på helgen också, i fredags vart de lugnt :) Jätte skönt ! Jag och Idah köpte färskpotatis å lite tillbehör, smaskens va de :D Mmmm.. Jag älskar FÄRSKPOTATIS ! Senare på kvällen ringde Anna, vars kille muckat från kåken samma dag, så när Idah gått gick jag dit och spelade kort med dom, gin rummy ! Jag vann :D Hehe.
Lördagen Vart bara stress stress stress fram till klockan 6 när kvällen va planerad å fixad. Ekåsen ! En gammal dansbana utanför Sandhem där Labbås Cruisers en gång om året arrangerar fest, Ewa Eastwood stod för underhållningen större del av kvällen. Börja med att ja drack 2 öl, då fick jag huvudvärk. Antingen går de över eller så blire bara värre om ja går på groggen tänkte jag, men grogg fick de bli, å se på faan ! Huvudvärken blev värre :( Aj aj aj..
Hade iaf trevligt på Ekåsen trots mitt nyktrare tillstånd, va kul å kolla på alla andra som va fulla. Dansa lite, sjöng med i musiken å hade allmänt trevligt. Träffa lite släktingar, å som vanligt på fyllan så vart de väsen :( Klockan 01.00 va de slut, då bar de av mot Tidaholm.. En pizza, en värktablett å cola. Sen efterfest på motorgårn. Va inte så kul som ja trodde de skulle va , hmm. Undra om de kan bero på att ja vart nykter. Brukar ha jävla kul där annars, elle så kanske de va för att de inte va så mycke folk :P Gick till sängs 04.00. Va klarvaken 06.00 men lyckades somna om. Sen vaken igen vid 10.00. Rätt gött ! Söndagen blev alla tiders, följde med Sofie till hennes släktingar i mullsjö. Hennes moster å kusin ska öppna en butik. Jätte tjusigt ! Så vi hjälpte till att prismärka å packa upp diverse saker :) Skoj å göra ngt annat för omväxlings skull ! Va en myyyyycke trevlig söndag :D


Nu blire natten för min del ! Sov gott folket, G´night !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0