Så Många Tankar :S

Tusen tankar, på en å samma gång. Helt otroligt !



Fan vet inte vad ja ska fokusera på längre, hur ja ska prioritera överhuvudtaget. Pengarna flyyyyyyger iväg och jag har ingen koll på nåt känns de som ! Fan ja måste verkligen börja använda min kalender bättre och lära mig att lägga en bättre planering, fan allt är bara mos i skallen ju för fan :( Det enda som jag tänker på är Bonnaby, och hur allt hade sett ut om det fortfarande hade vart kvar. Då hade ja gått och lagt mig om en stund för att strax stiga upp till kossorna igen. Vissa dagar kunde det verkligen vara en börda och gå ut till kossorna, å vad jag ångrar att den tanken överhuvudtaget passerat min skalle ! Hade kunnat göra vad som helst för att bara få stiga upp en tidig morgon till för att gå ut till kossorna. Släppa in dom från hagen och utföra alla sysslor. Men, gooone :'( Å de gör ont, förjävla ont !

 

Ganska mycket annat jag tänker på just nu också, om ja ska bo kvar i Tidaholm, hade min förra hyresvärd vart kvar så hade ja veeerkligen flyttat. Men den nya är super, han får saker gjorda, han går å prata och förhandla med. Han gnäller inte om man är 2 dagar sen med hyran, han säger bara " Huvudsaken är att jag får pengarna vilket ja vet att ja får, känn ingen press. " Nu har han satt upp mina salongsdörrar till sovrummet, vilket blev super snyggt ;) Så jag passade på att sätta upp resten som ska vara till sovrummet, så nu är det verkligen hemtrevligt där inne. Så har han målat den otroligt fula trappuppgången, han ska helkakla tvättstugan och sätta in en jätte stor tvättmaskin å tumlare ! Fan, han är bäst ! Men de känns som att jag är i Skövde mycke mer än i Tidaholm, förvisso är de skönt att komma bort emellanåt också. Hmm, får se hur ja gör.


Imorgon har min älskade kusin och hennes kombo maskerad / inflyttningsfest, sen åker Becca till Strömstad för att vara borta i 2,5 månad :/ Känns gaska skevt, hon och har fått så jävla bra kontakt igen, så ska hon vara borta såå länge. Men strömstad är en underbart fin sommarstad så lär besöka henne :) Något mera kul att se fram emot.


Haha, de senaste har ja också tänkt mycket på mitt ex till Idiot, så otroligt glad att ja sett hans riktiga jag. I mina ögon är du bara en liten lort som inte förtjänar annat än att bli sopad under mattan :P So long Loser !! Hahahah


Regn å bara regn.. Uscha mej va tråkigt ! Började dagen med en film, så drog mig verkligen i sängen idag :D Hejsan va gött de va ! Resterande delen av dagen har typ spenderats hos mamma, spelade Gin Rummy. Evigheter sen ja spela de :P Sen bjöd hon på mat, fläskfilégryta med råris å inlagd gurka, myckeeet uppskattat för magen :D Å imorrn blire upp tidigt, ska vara på ungdomscenter 09.00, sen efter de till banken och sen kolla på 9orna som åker kortege i stan. Jäklar vilka minnen de ger, va as kul när vi fick göra de :)


Hepp hopp, nu blire Statoil, sen hem å glysa film :) Najs ;)




En bild på salongsdörrarna och mina 2 fina flickor :D
  





Gräddnos & Busan sitter och tittar ut på den eländiga Sveeenska Sommaren :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0