Howdy ;)

Då ska vi se hur detta går,  ny här. Haft blogg innan men den sidan va så fruktasvärt dålig :P
Kände att jag hade ett stort behov av att bara skriva av mig eftersom jag föddes med gåvan att kunna uttrycka mig så bra i mitt skrivande. Så otroligt mycket som hänt i mitt liv den sista tiden, både bra & dåliga saker. Och niska inte tro att det hänt med lång tid emellan, det har hänt saker HELA tiden, så livet har bokstavligen vart en jävla berg- och- dalbana den sista tiden :/

Den här bloggen kommer handla om mitt liv, som består av mina vänner, fest, mina 2 superduper söta katter, min familj, ja you name it. Och alla galna upptåg som mitt liv består av så klart ! För mitt liv är inte bara tragedier & missöden, jag har förbannat jävla skoj ibland också :D

Hoppas några av er kommer gilla de ni läser. Gillar ni det inte så gillar ni förmodligen inte mig heller men de skiter jag i, föddes inte för att behaga andra folk :P



That´s me, inte den nyaste bilden men :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0