My Sunshine, My Lovely Friend

Dumbom, dumbom, dumbom !
Hur kan du vara så dum som att tro att jag skulle hata dig ?!
Jag Älskar dig ! Kan du få in de i skallen ?
Känner du & hör skillnad på ordet hata & älska ?
Vad skulle jag vara utan dig,
Vad skulle du vara utan mig ?
Då skulle det inte vara någon Giirlpower Gudrun.
Inga oändliga skratt, inga bus.
Vad skulle jag vara utan dig,
Vad skulle du vara utan mig ?
Lilla gumman, "S" !
Ta dig samman förhelvete..

Du är bara otroligt jävla korkad om du tror att problemen försvinner av sig själva.
De gör de inte, aldrig gjort & kommer aldrig hända !
Fan, jag säger som din mamma,
hur länge ska du orka ?
Gör det du är bäst på, säg ifrån ffs !
Jag älskar dig, oavsett du gillar de eller inte.
Fan, med tanke på allt vi gått igenom tillsamman, hur mycket vi har kämpat.
så tror du väl inte att jag ger upp dig för några fyllesvin ?
Men jag tänker inte delta i deras jävla fyllekalas.
Men jag tänker inte lämna dig för den sakens skull.

"S" - Jag vore ingen sengångare utan Rallyhulda.
Vem skulle annars tjata mig till vansinne ? :P
Vilken arm skulle jag luta mig mot om inte du fanns ?
Du är ju den jag litar på till 110 %..
Vem skulle jag göra hyss med ?
Och du tror väl inte på fullaste allvar att jag skulle kunna hitta en bättre teammate ?
Never, skjut mig hellre.
Fan jag tror ni fattar ! Nog tjatat <3

"S" - You are my soulmate, The One And Only.
Love you your freaking Beatch ;)
Sengångarn & Rallyhulda - proberbly The Best Beatches in The World !

Me and Hulda - Vi glittrar, Vi är Speciella <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0