Vrede ! :@

Hur ska jag börja ? Hm..
Ärligt talat så vet jag inte :(
Faaan ! Dagen som började så bra, hur kan den sluta så här.. dåligt ?
Som jag skrev i mitt första inlägg, mitt liv har vart en livs levande berg-och-dalbana den sista tiden.
Och jag har liksom fullt i förrådet där man förvarar ilskan, snart kommer det bli en jävla smäll & jag tycker ärligt talat synd om den som står i vägen ! Kommer absolut inte vara något personligt, ingen utvald, bara första bästa.

Jag har offrat så mycket för er de sista "S", för både dig & han !
Du är verkligen min bästa vän, en jag kan väcka mitt i natten, en jag kan prata med om ALLT..
Och en av de få personer jag känner som verkligen kan sätta ner näven & säga att nu är det nog.
Men så fort DE kommer in i bilden så blir allt så jävla annorlunda.
Och jag hatar de :'(
Då drar karusellen ytterligare ett varv & jag vill spy rakt ut på er allihop av sorg & ilska.
Men det är bara när jag är ensam som jag gråter, floder.
Tänker inte visa mig svag inför er, det vore ett nederlag för mig.
Och det tänker jag inte bjuda er på, aldrig, never !

Vill verkligen inte ta detta steget, men va fan ska jag göra för att detta ska bli bra ?!

Vart va dom när de 30 kossorna blev hämtade till slakt, däribland min Älskade Skrållan :/
Vart har de hållt ut de sista när allt slit å släp har gjorts med att städa huset ?
Det enda de duger till är att supa, supa, supa.
Och i supandet kommer det in så mycket mer.
Men det tänker inte de egoistiska idioterna på !

Fan, helt ärligt vet jag inte vart jag vill befinna mig i livet just nu.
Antar att ett jävligt bra svar är varsom, bara jag slipper må så här !



Min Älskade Skrållan, Saknar dig <3
Och alla de andra flickorna också, saknar Bonnaby !
Och tiden som va förr, inte nu :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0