7 Years, still miss u

Hahaha - Jag lura nästan mig själv, började nästan känna. Tur att de tog stopp innan de var försent..



Mormor, jag saknar dig
:( Det har idag gått 7 år sen du gick ifrån oss. De 7 åren har gått alldeles för fort. Det är så mycket som har hänt och så mycke du har missat. Så många saker som jag vet att du hade velat uppleva. Men livet är ju så, någon gång tar det slut. För dig blev det den 18 nov 2003. En dag jag aldrig glömmer, den hemskaste kvällen i mitt liv.


Men jag kommer alltid minnas dig för den underbara människa du var, för allt fint du gav oss som världens bästa mormor. Vet att det är som Erik säger, att du är en ängel som sitter och kollar ner på oss. Var och tände ett ljus på din grav idag, det var fint där som vanligt.


Har så många fina minnen av dig, de finns alltid kvar <3 Älskar dig nu som jag älskade dig då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0