Åååååååååååååååh!!!!

Att något som börja så bra kan sluta så dåligt!


Fan.. Trivs ju bra på min praktikplats, så ska de inte finnas något att göra. De där med restiderna känns inte kul ALLS :( Men det är bara att ta sig i kragen och säga som det är, typ. Pratade med Margareta i skolan idag och hon förstod ju iallafall, skönt ! Så nu får vi se vart äpplet faller.


Har funderat ganska mycket de sista dagarna över övriga saker i mitt liv. Inte kommit fram till så vidare smarta saker men de slutsatser jag tagit är nog ganska bra. Skrev ju för en tid sen att jag kanske skulle bli ett litet ego och verkligen satsa på den gyllene regeln, och det ska jag bestämt göra. Har äntligen hittat något jag tycker är enormt kul och inget ska få störa det ! Allt de andra kan faktiskt få läggas åt sidan, för detta måste få komma i första hand. Det är nu eller aldrig, dags att göra något vettigt med de som kallas livet. Varför dra på sig saker eller blanda sig in i saker som man faktiskt kan bli sårad av, nu mår jag ju äntligen bra och känner att lyckan ler mot mig ! Vet att motgångar kommer komma men de tänker jag ta då, inte nu. Det står för mycke på spel.

PUNKT JÄVLA SLUT ! Dags att sluta studa för kvällen och dra sig vidare till sängen. Natti :)




Matte & Grålla saknar dig, Älskade Bebis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0