Ett behövligt besök !

Va hos tandis igår, va så jävla skitnervös innan. Hatar tandläkare efter att jag skulle få en tandställning insatt för några år sen. Då tandläkaren inte tog hänsyn till att det faktiskt kunde göra ont och som inte förstod att tänder inte är töjbara.. Men denna tandläkare jag hade igår var den bästa jag stött på. Hon förklarade allt i minsta detalj för mig. Hehe, kände mig som ett litet barn emellanåt :P Hon frågade hela tiden om det gick bra, om de gjorde för ont osv. Men hon var kanoners ! Hon bokade in 3 nya tider innan december, efter årsskiftet får jag ju betala när jag går dit. Så nu ska den här jävla tandköttsinflammationen få på truten ! Ska skölja munnen med ett bakteriedödande medel i 7 dar, hoppas bakterierna lider lika mycket som jag fått göra men att de dör snabbt :P

Blev rekommenderad att börja använda tandtråd, köpte detta och rengjorde mellan alla tänder igår.
Helvete va de kittlades, inte på ett bra sätt - var obehagligt jävlar !

Men.. besöket är gjort, inhandlat allt jag behöver till munnen och hoppas de blir bättre snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0