God morgon

Idag vaknade jag med ett otroligt bra självförtroende, JAG KAN OM JAG VILL!

Gick och la mig vid 11 igår ungefär, och i bakhuvudet tänkte jag bara på att komma upp nu på morgonen.. Min största skräck är att komma in i en period då jag bara försover mig.

Men fortsätter jag så här - nu när jag vet att jag kan så kommer detta gå kanoners.


Vaknade direkt när klockan ringde nu på morgonen, kom ner och såg att det var väldigt ljust ute. Anledningen ? Lappmögel :/ Inte varje dag man börjar morgonen med att gå ut och skotta snö.


Det värsta med detta skitväder är att jag ska behöva cykla till praktiken på torsdag från station, 3 km är det därifrån till gården jag ska vara på.

Nu är det gjort iallafall, pappa är vaken och har dratt igång och eldat i vedspisen. Om en timme är det dags att åka till skolan så ska dra fram lite oömma lagårdskläder.


Vi hörs sen, trots detta väder ska jag ha en toppen dag! Det hoppas jag ni också får.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0