Long time no see..

Så.. Bättre sent än aldrig som di brukar säga ;) Helt ärligt har jag faktiskt inte orkat skriva något nu på ett tag, har haft skrivstopp eller vad man ska kalla de! Men nu så.. Kände att jag inte hade något bättre för mig så då passar jag på att skriva ett par rader.


Idag så har jag en sån där älskvärd dag som kallas studiedag :) Yeah! Tack och lov för den som uppfann de, fast de känns ändå lite motigt. De hade kunnat lägga den längre fram för helt ärligt längtar jag till skolan :O Haha, ja det är sant de ni läser. Aldrig förut känt att det är så kul med skolan som nu. Klasskompisarna är underbara och lärarna också. Men imorgon så, då är det vanlig skoldag igen :D Helgen som vart har spenderats hemma hos min underbara mamma i Tidaholm. Så det blev praktik i Fredags, mötte upp Amanda i Skövde sen gick vi och åt, efter det blev det en 40 minuters promenad hem till pappa och sen vidare till Tidaholm. Kvällen spenderades med Sandra och Elli, som höll på att sluta i en hjärtattack när Olle hängde löst i Idol, men Svenska folket tog sitt förnuft till fånga och flest röster gavs Olle <3 Vad skulle Idol bli utan dig? Inte ett skit! Så nästan hjärtattack gick till glädjerus.


Lördag kväll blev ett tvåmannaparty för mig och Amanda. Röjjigare kvällar har jag vart med om ;) Men att sitta
och ta några kalla, spela kort med en underbar vän, tjöta skit och bara vara var helt klart skönare än jag hade trott !


Ett stort tack till min wunderbara mamma för ytterligare en skön helg, du betyder mer än du tror! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0