Synden straffar sig själv..




Asså, herre jösses! Man får verkligen igen att man inte sover ordentligt på nätterna.

Så jävla trött.. Det första jag satte mig i soffan så gav tröttheten mig en käftsmäll som heter duga. Men men, peppar peppar ! Fått en hel del uppgifter idag från skolan, vi har studiedag på måndag så vi har fått lite att göra under den dagen. Men det ska jag göra klart innan så jag slipper de på måndag. Då får jag en extra dag att fixa med lägenheten ;) Man får ju inte vara dum :P Älskade Bruttis kommer hit efter hennes jobb, pratade även med världens bästa Mia förut. Tack och lov för att de två finns i mitt liv ! Men så kom jag på hur jätte jätte längesen det var jag va där, fan vad jag saknar henne..


Men iallafall, skolan känns hur jävla bra som helst. Nu har de strulat till sig lite med praktiken. Tänker inte resa 2 timmar, vara där 1.5 timme för att efter det åka ytterligare 2 timmar hem. För att vid 3 åka hemifrån till stenstorp, vara där i 2 timmar och sen ha en resväg på 2 timmar hem. DET SUGER ! Hoppas att de fixar sig så jag får byta :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0